Kto:

LPP

Co:

kampania informacyjno-edukacyjna „Dbaj o ubranie”

Kiedy:

2021-2022

Zakres prac:

  • stworzenie key visuala na potrzeby akcji
  • zaprojektowanie logo
  • zaprojektowanie i wdrożenie strony internetowej kampanii
  • opracowanie materiałów graficznych, towarzyszących akcji
  • stworzenie promocyjnego wideo we współpracy z agencją Impact Production

Efekty:

  • kampania „Dbaj o ubranie” odbiła się szerokim echem w ogólnopolskich mediach tradycyjnych i elektronicznych
  • za sprawą naszych kreacji, docierających do odbiorców w różnych kanałach, przyczyniliśmy się do kształtowania pozytywnych zachowań i decyzji konsumenckich, zastępujących bezrefleksyjny konsumpcjonizm świadomym wyborem

Działania w ramach kampanii „Dbaj o ubranie. Czytaj. Sprawdzaj. Pielęgnuj” dla polskiej firmy LPP SA, skupiającej w swoim portfolio takie marki odzieżowe, jak: Reserved, Mohito, House, Sinsay czy Cropp, zostały zaprojektowane i zrealizowane wspólnie przez katowicką agencję reklamową Yellow Crocodiles oraz agencję doradztwa komunikacyjnego Lighthouse Polska.

 

Celem kampanii była edukacja konsumentów w zakresie podejmowania właściwych decyzji zakupowych, świadomego korzystania oraz dbania o ubrania, tak aby służyły one jak najdłużej, nie tracąc swoich kolorów ani fasonu. Do udziału w kampanii zostali zaproszeni goście: ambasadorki marki Reserved oraz zewnętrzni eksperci – influencerzy i dziennikarze.

 

W efekcie naszych działań powstał minimalistyczny, a jednocześnie modowy i mocno osadzony we współczesnych trendach projekt key visuala, opierający się w warstwie graficznej przede wszystkim na zdjęciach. Wizytówką kampanii jest zaprojektowana przez nas strona internetowa https://dbajoubranie.pl, na której kluczową rolę odgrywają praktyczne informacje na temat używania i pielęgnacji ubrań – możliwe do wdrożenia w prosty sposób, od razu i przez każdego z nas. Ciekawym wyzwaniem było zaprogramowanie kalkulatora emisji, który ma za zadanie liczyć ilość produkowanego przez nas CO2 w trakcie prania, suszenia i prasowania ubrań. Na stronie zaimplementowany został również chatbot, który pomaga rozwiać wątpliwości dotyczące oznaczeń i symboli na metkach ubrań.

 

Na potrzeby kampanii agencja Yellow Crocodiles stworzyła również szereg towarzyszących materiałów graficznych (takich jak raport, szablon prezentacji czy postów w mediach społecznościowych). Zrealizowaliśmy również, we współpracy z agencją Impact Production, film promocyjny z udziałem ambasadorów akcji, których przepytaliśmy na okoliczność dbania o ubranie i właściwej interpretacji oznaczeń na metkach.

 

POWRÓT DO WSZYSTKICH REALIZACJI