blog
Wiedza
04.03.2022r.
Komunikacja w kryzysie
Gdy za naszą wschodnią granicą szaleje wojna, czy wypada w ogóle komunikować markę w social mediach? Od kilkunastu dni oczy całego świata są skupione na Ukrainie. Skala okrucieństwa i tragedii,...
czytaj dalej


Wiedza
28.01.2022
W słusznej sprawie
Wśród trendów w PR i marketingu na 2022 rok, obok sztucznej inteligencji czy treści wideo, jednym tchem wymieniany jest „brand purpose”. Co to oznacza i w jaki sposób marki definiują...
czytaj dalej
Branża
30.12.2021
Potęga reakcji
RTM – te trzy litery rozpalają od pewnego czasu wyobraźnię marketerów i działów kreatywnych w agencjach reklamowych, pokazując jednocześnie, że marki „wiedzą co w trawie piszczy”, zaś ludzie, którzy dla...
czytaj dalej
Wiedza
10.12.2021
Postaw na efekt synergii
W dzisiejszej dobie widoczność w Internecie to podstawowy element promocji oraz identyfikacji naszego biznesu, marki, organizacji. Istnieje wiele okazji do zaistnienia w wirtualnym społeczeństwie. Jedną z nich są media społecznościowe,...
czytaj dalej