Kto:

Biedronka (Jeronimo Martins)

Co:

kompleksowa obsługa reklamowa B2C i B2B w zakresie akcji tematycznych w kanale BTL

Kiedy:

2013-2018

Zakres prac:

  • stworzenie layoutu i realizacja cyklicznych gazetek i folderów tematycznych z ofertą non-food
  • zaproponowanie scenariusza aktywacji kulinarnej, promującej produkty sieci Biedronka – konkurs kulinarny „Zostań Mistrzem Kuchni”.
  • zbudowanie zasad współpracy oraz logistyki na potrzeby realizacji projektu

Efekty:

  • jakość publikowanych materiałów reklamowych (w tym także zdjęć) Biedronki uległa znaczącej poprawie
  • między innymi dzięki usprawnieniu komunikacji i przeniesieniu jej na wyższy poziom sieć sklepów Biedronka zanotowała ponad 10-procentowy wzrost sprzedaży za rok 2016
  • wymyślony i zrealizowany przez nas konkurs kulinarny „Zostań Mistrzem Kuchni” zanotował 731.560 wizyt w serwisie konkursowym oraz 1250 zgłoszeń prac konkursowych
  • na potrzeby współpracy z Jeronimo Martins zatrudniliśmy kilkadziesiąt osób, otworzyliśmy oddział w Warszawie i zbudowaliśmy profesjonalne studio fotograficzne

Kilkuletnia współpraca z największą siecią dyskontów w Polsce była dla agencji reklamowej Yellow Crocodiles prawdziwym „chrztem bojowym” – trudnym, wymagającym, wielopłaszczyznowym projektem, wymagającym ogromnych nakładów czasowych, osobowych, logistycznych i kreatywnych. Projektowane przez nas gazetki i foldery tematyczne – zarówno z artykułami spożywczymi, jak i przemysłowymi – trafiały w nakładzie kilku milionów sztuk do sklepów sieci Biedronka w całej Polsce. Do naszych zadań należało nie tylko projektowanie, skład graficzny, przygotowanie i nadzór nad drukiem, ale także koordynacja procesu logistyki prób do sesji fotograficznych, organizacja tychże sesji, wybór modeli, lokalizacji itp.

Poza codzienną, bieżącą pracą projektowo-wydawniczą, realizowaliśmy również inne zadania dla firmy Jeronimo Martins, wśród których znalazła się organizacja i moderacja konkursu kulinarnego „Zostań Mistrzem Kuchni”, promującego produkty sieci Biedronka, a także zaprojektowanie oraz wykonanie kart zakupowych dla pracowników sieci wraz z prezentacją i materiałami wspierającymi.

POWRÓT DO WSZYSTKICH REALIZACJI