Kto:

Netto Polska

Co:

bieżąca obsługa agencyjna, materiały BTL + digital

Kiedy:

2018-2021

Zakres prac:

  • opracowanie nowej koncepcji layoutów dla sekcji food i non-food w ramach gazetek oraz wszystkich materiałów wspierających sprzedaż (w tym także na potrzeby internetu)
  • opracowanie nowych standardów fotografowania produktów dla sieci
  • opracowanie, wdrożenie i koordynowanie procesu logistyki, katalogowania oraz konfekcjonowania próbek oraz wszystkich materiałów reklamowych
  • wsparcie otwarć sklepów oraz marketingu lokalnego
  • kilkuletnia, bieżąca obsługa w w/w zakresie

Efekty:

  • znaczące podniesienie jakości materiałów reklamowych, publikowanych przez sieć Netto
  • podniesienie komunikacji marketingowej na diametralnie wyższy poziom, co przyczyniło się do dalszej dynamicznej ekspansji sieci w Polsce
  • zapewnienie efektywnej, cotygodniowej logistyki dostaw do sieci blisko 400 sklepów w całej Polsce (w tym bezpiecznego obiegu fizycznych produktów do sesji fotograficznych)
  • blisko 100 otwarć i re-otwarć sklepów, uwzględniających specyfikę lokalnego rynku

Firma Netto Polska od początku współpracy z agencją reklamową Yellow Crocodiles miała ambicje konkurowania z największymi graczami na rynku dyskontów w Polsce – Lidlem oraz Biedronką (z którą wcześniej mieliśmy okazję pracować przez kilka lat). W tym celu potrzebowała niezawodnego, kreatywnego i holistycznego wsparcia w wielu obszarach komunikacji marketingowej – od cotygodniowych gazetek handlowych, przez szereg materiałów wspierających (plakaty, cenówki, billboardy etc.), po ich logistykę na obszarze całej Polski.

Taką bieżącą, trwającą kilka lat obsługę zapewniła jej katowicka agencja Yellow Crocodiles, dla której był to kolejny milowy krok w rozwoju, wiążący się ze znaczącym zwiększeniem stanu zatrudnienia i stworzeniem dedykowanych zespołów kreatywnych do obsługi na poziomie edycyjnym, graficznym i logistycznym. Przez 4 lata dmuchaliśmy sobie nawzajem w żagle, dzięki czemu Netto Polska stało się ważnym graczem na rynku, który m.in. za sprawą akwizycji sieci Tesco w Polsce i otwarciu kilkuset nowych sklepów depcze obecnie po piętach konkurencji, wyznaczając trendy rynkowe w wielu obszarach.

POWRÓT DO WSZYSTKICH REALIZACJI