Kto:

TDJ Estate

Co:

obsługa kreatywna kluczowych inwestycji deweloperskich firmy

Kiedy:

2013-obecnie

Zakres prac:

  • zaprojektowanie oraz bieżąca obsługa i nadzór nad witrynami internetowymi, dedykowanymi najważniejszym inwestycjom mieszkaniowym TDJ Estate
  • stworzenie na potrzeby stron mechanizmu interaktywnego konfiguratora, umożliwiającego podgląd i wybór konkretnego mieszkania w ramach danej inwestycji
  • kampanie billboardowe
  • projekt, skład i redakcja magazynu customowego „Twoja Ligota”, adresowanego do mieszkańców południowej dzielnicy Katowic
  • stworzenie brandingu dla wybranych inwestycji TDJ Estate (logotyp, księga znaku, typografia)

Efekty:

  • dzięki naszym działaniom kreatywnym inwestycje TDJ Estate są dobrze widoczne w sieci i „na mieście”, a mieszkania sprzedają się przeważnie jeszcze przed oddaniem danej inwestycji
  • stworzony przez nas wirtualny konfigurator mieszkań ułatwia klientom wybór interesujących ich mieszkań, co również wpływa pozytywnie na wyniki sprzedaży
  • zaprojektowane przez nas stoisko targowe TDJ Estate przykuwało uwagę odwiedzających Śląskie Targi Nieruchomości, wyróżniając się na tle innych deweloperów
  • magazyn „Twoja Ligota” stał się ważnym elementem budowania lokalnej społeczności w południowej dzielnicy Katowic – Ligocie, gdzie pełni rolę informacyjną i integracyjną

TDJ Estate – utytułowany śląsku deweloper – wiele lat temu obdarzył zaufaniem agencję reklamową Yellow Crocodiles, co zaowocowało wieloma wspólnymi projektami. W przypadku większości inwestycji TDJ (takich jak Osiedle Franciszkańskie, Osiedle Wieszowa, czy Dobrynów) towarzyszymy im od samego początku, praktycznie od wbicia pierwszej łopaty, oferując swoje wsparcie zarówno w zakresie BTL, jak i digital.

Agencja Yellow Crocodiles była odpowiedzialna za stworzenie, wdrożenie i utrzymanie stron internetowych większości kluczowych inwestycji TDJ Estate, zawierających także interaktywny konfigurator mieszkań, który umożliwia podgląd interesującego nas mieszkania z poziomu całego budynku, a często również odbycie „wirtualnej wycieczki”. Za sprawą takiego rozwiązania potencjalnemu klientowi łatwiej jest zwizualizować sobie wymarzone „cztery kąty”.

Kierowcy podróżujący po Katowicach mogą oglądać nasze billboardy, a mieszkańcy katowickiej Ligoty (w której funkcjonuje wieloletni, flagowy projekt TDJ Estate – Osiedle Franciszkańskie) chętnie czytają o swojej dzielnicy, zmianach w niej zachodzących i ciekawych ludziach, którzy mieszkają tuż obok w magazynie „Twoja Ligota”. Współpraca z TDJ Estate to komunikacja na najwyższym poziomie!

POWRÓT DO WSZYSTKICH REALIZACJI